Pytania i odpowiedzi

1. Dlaczego warto kupić naszą matę?

Powód pierwszy - jesteśmy producentem, który kieruje się filozofią slow life i żyje w zgodzie z naturą. Nasze maty są zrobione z ekologicznych materiałów i malowane ekologicznymi farbami. Do produkcji naszych towarów używamy przede wszystkim naturalnych zasobów natury oraz tworzyw sztucznych odzyskanych drogą recyklingu.

Powód drugi - jeśli żywotność Twojej maty ulegnie końcu i zapragnie ona osiągnąć wieczny stan nirvany możesz się do nas ponownie zgłosić. Bądź eko-friendly i odeślij zniszczoną matę do nas, a na zakup nowej dostaniesz kuszącą zniżkę. Mata znajdzie drugie wcielenie zgodnie z buddyjską filozofią wiecznego życia :)

 

2. Jak dbać o matę? Jak ją czyścić?

Do czyszczenia używaj najbardziej ekologicznego produktu jakim jest… woda! Przetrzyj matę wilgotną ściereczką i pozostaw do wyschnięcia.
Jeśli istnieje taka potrzeba możesz również wyprać ją w pralce w 20 st.C bez detergentów i bez wirowania.
Susz w niezbyt nasłonecznionym miejscu (pamiętaj, że mata jest z naturalnego kauczuku - wilgotność i słońce sprzyjają biodegradacji).

 

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost, maksymalnie w przeciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania środków.

 

4. Jaki jest czas i koszt dostawy zamówienia?

Czas dostawy to ok. 2 dni robocze. 

Koszt dostawy maty kurierem DPD zawsze jest darmowy.
Przy zakupie wyłącznie akcesoriów należy doliczyć koszt wysyłki (Paczkomat 9,00 pln lub kurier DPD 11,00 pln).

 

5. Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?

Niestety nie. Obsługujemy jedynie płatności za pomocą Przelewy24 oraz przelewu bankowego.

 

6. W jakim czasie od zakupu mogę zwrócić towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Przyjmujemy zwroty nieużywanych produktów, zapakowanych w oryginalne opakowanie w ciągu 14 dni od daty doręczenia, zgodnie z procedurą opisaną w naszym Regulaminie. Z dbałości o higienę, zdrowie naszych Klientów i z uwagi na panującą pandemię COVID-19, produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie po otwarciu opakowania ochronnego.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1) Wypełnij formularz zwrotu (pobierz) i prześlij go na maila: info@misyoga.pl
2) Zapakuj kompletny/e produkt z dbałością, tak by nie został uszkodzony w trakcie transportu. Dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria.
3) Umieść w paczce oryginał formularza zwrotnego oraz paragon lub fakturę.
4) Wyślij paczkę ze zwracanym produktem na nasz adres: 

    Miś Yoga Urszula Karpińska-Skoneczna
    ul. Gałczyńskiego 10D/9
    81-589 Gdynia

 

7. Jak mogę dokonać reklamacji produktu?

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1) Wypełnij formularz reklamacji (pobierz) i prześlij go na maila: info@misyoga.pl
2) Zapakuj kompletny produkt z dbałością, tak by nie został uszkodzony w trakcie transportu. Dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria.
3) Umieść w paczce oryginał formularza zwrotnego oraz paragon lub fakturę.
4) Wyślij paczkę z reklamowanym produktem na nasz adres:

    Miś Yoga Urszula Karpińska-Skoneczna
    ul. Gałczyńskiego 10D/9
    81-589 Gdynia

 

8. Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub napisz maila na: info@misyoga.pl
Postaramy się wyczerpująco odpowiedzieć na każde pytanie najszybciej jak to możliwe :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl